بج سینه شرکت هایکو
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

شرکت هایکو بنیانگزار صنعت ساخت بلوک پلاستیک در ایران از سال 68 به صورت تحقیقاتی فعالیت خود را آغاز نموده و در سال 70 خط تولید آن در زمینه ساخت بلوک های پیش ساخته تزریق پلاستیک – دایکاست – بادی – لاستیک – باکالیت و فورج راه اندازی شد. این شرکت با گذشت 31 سال تولید آمیخته با تحقیقات مهندسی ،موفق به بکارگیری راهکارهای هوشمندانه ای جهت تثبیت قیمت ها همزمان با بالابردن کیفیت محصولات خود گشته است. 

بج سینه هایکو با استفاده از متریال برنج و با آبکاری طلای مات و براق توسط گروه تولیدی نشانه ساز تولید شده است. این نشان سینه قابلیت اتصال مگنتی و سوزنی و آبکاری نقره یا کروم را نیز دارد. هر شرکت خصوصی برای بیان هویت خود و کارکنانش می‌تواند بج سینه مخصوص به خود را داشته باشد. علاوه بر هویت استفاده از بج بر روی لباس موجب زیباتر شدن پوشش کارکنان نیز خواهد شد.

برای تعیین قیمت بج سینه باید عوامل مختلفی را درنظر گرفت. اولین و مهم‌ترین عاملی که در قیمت بج یا نشان تاثیر دارد، جنس آن است. دیگر موردی که نقش مهمی در قیمت بج دارد، اندازه آن است. مسلما افزایش حجم بج با هزینه آن ارتباط مستقیمی دارد. عوامل ظاهری دیگری مانند برشکاری و آبکاری یا تعداد رنگ مورد استفاده در بج نیز در تعیین هزینه نهایی موثر است. فارغ از این موارد، عوامل دیگری نیز در تعیین هزینه اهمیت خاصی دارند. اگر مشتری خواهان زمان تحویل فوری باشد، هزینه نهایی افزایش خواهد یافت. اما عامل دیگر که بسیار مهم و مورد توجه است، تعداد یا تیراژ سفارش است. 

هر چه تعداد سفارش افزایش یابد، هزینه نهایی برای تولید هر بج کمتر خواهد شد. با مشخص شدن این عوامل هزینه نهایی برای تولید هر بج به صورت تقریبی به‌دست خواهد آمد. تجربه های تبلیغاتی نشان داده است که ارزشی که با بج سینه می توانید به کسب و کار خود بدهید در مقابل هزینه آن بسیار ناچیز است.





:: برچسب‌ها: بج سینه، ساخت بج سینه، سفارش بج سینه، قیمت بج سینه، ساخت بج سینه فلزی ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: